Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 ianuarie 2019

CASUTA CU TRANDAFIRI







Prin gradina, mare debandada. Am inceput timid sa plantam cate ceva. Am adus gunoi de grajd si l-am intins. Am plantat si cativa pomi fructiferi.


















Apoi a venit iarna si ne-am oprit cu toate. In primavara lui 2018, am reusit sa ne bransam la curent si cu mare greutate am instalat un hidrofor pentru apa curenta atat de necesara.
Pana la sosirea deplina a primaverii, nu am avut stare la bloc si m-am apucat sa-mi fac singura rasaduri.





A venit si primavara mult asteptata .


A inceput ici, colo, sa se iveasca cate un Iris.


Cand timpul ne-a permis ne-am apucat de gradinarit si in curand s-au vazut si primele roade.







Pe masura ce s-a incalzit am avut si bucuria primilor mei trandafiri, primele hortensii si clematite






Gradina de zarzavat incepe sa prinda contur.











































































































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu