Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 23 februarie 2019

RASADURI IN BALCON



  In 19 februarie 2019 am semanat rasadurile in micul meu balcon.
Inainte sa plantez am tinut semintele in apa calduta cu Atonik de searea pana dimineata. Inainte de plantare le-am scos pe un prosop de hartie si le-am zvantat.
Am semanat in cofrage de oua pe care le-am asezat in cutii de plastic cu capac. Ziua le las descoperite si noaptea le pun capacul. In balcon temperatura este constanta si am grija sa aerisesc. La prima udare am pus in pulverizator "Previcur" pentru prevenirea caderii rasadurilor.
Ce soiuri am plantat:
ROSII:
      - INIMA DE BOU(ROZ)obtinute din Barai Cluj
      - TOMATE MARI VARIANTA 4    din Unirea Alba
      - PORODICI DIN APUSENI      din Brad Hunedoara
      - BUZAU 47
      - MARZANO NANO
ARDEI:
               - GRAS   din Redea Olt
           - GOGOSAR  din Moara Suceava 
           - DUMBO 34 KAPIA LUNG 
           - GOGOSAR ASTEROID 
VINETE:
          - albe WHITE EGG
          - mov DE BARBENTANE

CAPSUNI:
          - ALI BABA
HIBISCUS:
          - ALB


Muscatele nu sunt in plina forma dar isi vor revenii cand le voi scoate la aer :)
(sper)


Intr-un vas cu nisip am pus o crenguta dintr-un trandafir si o vita de vie primita . Ambele au muguri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu